Pagina's

donderdag 22 september 2011

Triqo!

In de zomer kampeerde ik met manlief op La Colline zoals ieder jaar altijd minimaal een weekje. Mmm.. als ik terug denk aan de vakantie dan denk ik aan dit heerlijke stekkie. Afijn, naast ons kampeerde Erik en laat Erik nu net de op-de-markt-brenger van die gave Triqo's zijn!
Gedurende onze vakantieweek bouwden we wat af, want Triqo was nog niet officieel op de markt en voorbeelden konden ze nog wel gebruiken daar bij Triqo. Niks wandelen, relaxen of taartjes eten, er moest gebouwd worden. Heuse competities ontstonden op het terras, waar onderhandeling over de juiste vorm en kleur het gesprek van de dag werden..

Bij thuiskomst wachtte ons enige dagen later een verrassing. Er werd een pakket vol met Triqo's gebracht!
Sindsdien komt niemand ons huis meer uit, voordat hij/zij gebouwd heeft met Triqo. Op verjaardagen geven we het speelgoed aan onze gasten. Wil je taart? Eerst bouwen! En heb het lef niet om te zeggen dat je het niet leuk vindt, want dan krijg je een uitleg met voordelen over dit unieke speelmateriaal... Zo leuk, dat Triqo, het gaat ook met ons mee op reis: naar het werk, mee met Leven en Lef, naar vrienden/kennissen, naar Bakkeveense viltvriendinnen (die nog niets van deze ontzettend gave rage weten)..




3 opmerkingen:

  1. Neee help dat kan ik niet....volgens mij is dit weer typisch iets waarvan Marjo zegt..dat kan iedereen maar wat ik direct kapot maak( ja ja ..... alles kan kapot), laat vallen, van tafel sla en achtereenvolgens het steeds leuker ga vinden en er ook verslaafd aan raak......
    Groetjes van een van je Bakkeveense vriendinnen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier nog zo'n Bakkeveense vriendin. Een sterke meid die mij aan het Triqoën krijgt! Ha,ha,ha. Laat maar komen de triqo's.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zou je ze kunnen gebruiken bij shibori-verven van wol?
    Weer zo'n Bakkeveense vriendin.

    BeantwoordenVerwijderen