Pagina's

zondag 25 september 2011

Waslijntjes


Waslijntjes met allerlei soorten wasgoed, ik ben er dol op. Wanneer ik ga wandelen of op vakantie ga, gaat er altijd een fototoestel mee. Speciaal voor de waslijntjes :-). Ik vind het leuk om wasgoed van allerlei mensen vast te leggen. Wassen is voor iedereen een huishoudelijk klusje, maar iets dat veelzeggend kan zijn over levensstijl van mensen. Een waslijntje op het platteland op de Veluwe ziet er bijvoorbeeld heel anders uit dan een waslijntje op een flatje acht hoog in een Franse industriestad.

Veluwe, 2011
Gap, 2011


1 opmerking:

  1. Hoi, ik verzamel waslijntjes op mijn weblog http://waslijntjes.knegjes.eu. Als je je foto's instuurt plaats ik ze daar.
    Er is ook een boekje verschenen, google Tedendero Clotheslines - the binding factor.

    BeantwoordenVerwijderen